Thigh gap diet - day 5

28. února 2017 v 20:41 | Luciana
Ahoj berušky :)

Tak především Vám všem chci moc poděkovat za přivítání a spřátelení :). Podpora se vždycky hodí.
Teď bych Vás ráda seznámila se svým momentálním plánem. Držím thigh gap diet ve verzi na 31 dní a to už od pátku. Takže první výsledky Vám řeknu v pátek :).
Chtěla bych se Vás zeptat co si myslíte o hubnutí bez cvičení? Má to nějaký efekt? Já cvičit nechci, protože mám opravdu silná stehna a bojím se, že mi ještě narostou, takže s tím otálím do váhy přibližné té cílové :). Další problém na mé postavě je, že mám šílenou proporci pas boky, mám opravdu širokou pánev a tudíž široké boky i když na nich nemám žádný tuk a hodně silná stehna :(. Máte tu některá podobný problém?

Doufám, že se Vám daří skvěle a, že se držíte.

Luciana ♥


Takže dnes byl pátý den :)

Sn: 2 sušenky Bebe dobré ráno brusinkové
Ob: nic
Ve: cereální kaiserka s trochou másla

plus jsem dneska něco spálila poletováním po městě :D
PS: počítám si co spálí trávení, nikoli čistě přijaté kcal :)
 


Komentáře

1 ♥ Lady Jainie ♥ ♥ Lady Jainie ♥ | Web | 28. února 2017 v 21:05 | Reagovat

Už jsem si tě přidala. :-) Jídelníček máš moc pěkný, hezky se držíš! Jestli se bojíš u cvičení nárůstu objemu, tak neposiluj, ale cvič cardio. Půjde to hubnutí mnohem lépe. :-) Jen tak dál

2 skinny-hannah skinny-hannah | Web | 28. února 2017 v 21:32 | Reagovat

Krasnej jídelníček, tyjo!:)
Jinak, ono to bez cvičení asi jde, ale myslim si, že když si najdeš cviky jen na vnitřní stranu stehen (ať neposiluješ celý nohy:D) tak se to asi urychlí.. mejbý:D
Na blogilates na youtube jsou přímo cviky na thigh gap a tak:)
Drž se! :-*

3 Dianay Dianay | Web | 28. února 2017 v 23:17 | Reagovat

Ahoj, moc ráda bych sprátelila:)
krásný jídelníček!

4 Cler Cler | Web | 1. března 2017 v 11:39 | Reagovat

Určitě bez cvičení hubnutí jde. Já to tak měla, ale šlo to trochu pomaleji :D myslím, že najít vhodné cviky na stehna určitě nebude problém :) držím ti pěsti!

5 coca-cola-light-baby coca-cola-light-baby | Web | 1. března 2017 v 21:05 | Reagovat

Ahoj, hrozne rada spriatelím, už som si ťa aj pridala. :)
Schudneš určite aj bez cvičenia. Ja som teraz hrozne dlho necvičila a schudla som. Ja síce cvičiť chcem ale ak ty nechceš tak je to v poriadku. Každému vyhovuje niečo iné. Držím ti hrozne palce kráska! :)

6 quthin quthin | Web | 2. března 2017 v 7:30 | Reagovat

Spratelis? :)

7 Yasmine . Yasmine . | Web | 2. března 2017 v 8:30 | Reagovat

Nápodobně :) Taky děkuju za spřátelení a podporu ♥
Já občas cvičim , ale moc to nepřehánim.. pak je člověk strašně vyřízenej a unavenej ..ale na každýho to působí jinak :)

8 Marceline Marceline | Web | 2. března 2017 v 11:48 | Reagovat

Cardio je fajn, na to aby sa ti zväčšili svaly na nohách by si ich musela seriózne drsne posilovať a papať veľa bielkovín (aspoň 100g za deň), čo pri takejto diéte nehrozí. Ja by som napríklad chcela mať širšiu panvu, robí to potom väčšiu tight gap ;)
Keď papáš takto málo, cvičenie by ti mohlo v skutku ublížiť, ale to ti môže už samotná diéta, so..
Hlavne si dávaj pozor ♥

9 Cler Cler | Web | 2. března 2017 v 14:01 | Reagovat

Taky si tě přidávám do oblíbených :-*
přeju krásný den, ať se ti dnes daří!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama